« afbeelding 1 van 1 »
 
dinsdag 14 juni 2016

Fruit als magneet voor toerisme

Ondernemers en bestuurders geloven in de toeristische ambities van Rivierenland. Maar daarvoor is wel noodzakelijk, dat het fruit meer als troefkaart en uithangbord wordt uitgespeeld.

Brainstormen
Op uitnodiging van de Regio Rivierenland, Fruitcorso en Hotel Tiel kwamen zo'n vijftig bestuurders en ondernemers uit de toeristische sector dinsdagmiddag brainstormen. Over de toekomst van het Fruitcorso maar breder nog: van het toerisme in Rivierenland. Idee├źn en evenementen zijn er in overvloed, maar het ontbreekt aan gezamenlijke aanpak en beeldmerk.

Fruit
 Voor alle aanwezigen was duidelijk dat fruit de kapstok moet worden. Want, zoals stuurgroepvoorzitter Toerisme Jan de Boer het verwoordde: "Je hoeft niemand in Nederland uit te leggen waar Rivierenland ligt als je je als fruittuin of fruitschaal van Nederland presenteert. Een doeltreffender marketing is niet denkbaar."

Bron: De Gelderlander, 14 juni 2016


 
 
BLIJF OP DE HOOGTE VIA